2013. június 1., szombat

Díjak!

Sziasztok! 
El se hiszem, hogy egyszerre két díjat is kaptam! Nagyon örülök neki! 
Szabályok:
1.Megemlítjük, hogy kitől kaptuk a díjat.
2.Felsorolunk 4 blogot, akinél 200-nál kevesebb a rendszeres olvasók száma.
3. Egy-egy kommentet hagyunk a kiválasztott négy blogon a díjazásról.

1. Én a díjat Maja96-tól kaptam.




Köszönöm a díjat Ildikó Jobb-tól!
 1) Tedd ki a képet  :D
2) Írj 11 dolgot magadról 
3) 11 kérdés megválaszolása
 4) Kérdezz 11-et
5) Küld tovább 11 blognak

2. 11 dolog magamról:
- Szeretek olvasni
-Szeretek írni :D
- A zene a mindenem (nélküle még tanulni se tudok :D)
- Szőke és kék a hajam :D
- Nem szeretem, ha kibeszélnek a hátam mögött
- Őszinte vagyok, néha túlságosan is
- A barátaimért mindent megteszek
- Nem szeretek magamról beszélni
- Csendes vagyok
- Nem vagyok barátkozós tipus
- Szemüveges vagyok 
Kb, ennyi rólam!

3. 11 kérdés megválaszolása
1 Mikor határoztad el, hogy blogolni fogsz?
Hát nem is tudom....sokan mondták, hogy tegyem fel a történetem netre. Így indult, de pontos dátumot nem tudok.
2 Kitől vagy mitől kapsz ihletet?
A környezetemből, és a legjobb barátnőmtől Csöppségrtől! :D
3 Szereted a csokit?
Oda vagyok érte!
4 Volt már olyan pasid, akit utált valaki a környezetedből?
Volt, és igaza is volt annak a személynek! 
5 Voltál már igazán szerelmes?
Voltam, és vagyok is! 
6 Sírtál valaha valaki után? (pasi, kisállat, vizsga)
Pasi után soha nem sírtam még! Akkor sírtam, mikor meghalt a macskám. Nagyon szerettem. :(
7 Kedvenc zene?
Sok van, nem tudok most mit mondani. Meghallgatok mindent.
8 Osztálykirándulás vagy kikapcsolódás a haverokkal?
Inkább a haverokkal. Ez attól függ, hogy hol lesz az osztálykirándulás, vagy a haverok is mennek-e.
9 Fagyi vagy jégkrém?
Jégkrém
10 Tél vagy nyár?
A nyarat jobban szeretem. 


4. 11 kérdésem:
1. Mi a kedvenc állatod?
2. Mi a kedvenc elfoglaltságod?
3. Mit szeretnél elérni az életben?
4. Mi az oka, hogy írni kezdtél?
5. Mennyire vagy babonás?
6. Mi a kedvenc filmed?
7. Mi/Ki a kedvenc együttesed/énekesed?
8. Hova utaznál el a legszívesebben?
9. Szeretsz rajzolni?
10. Szereted a savanyú gumi cukrot?
11. Van testvéred?

5. akiknek küldöm:

 Tudom, hogy többet kéne, de most csak ennyi van! Sorry!!

 



1 megjegyzés: