2014. május 23., péntek

Hírek!




Sziasztok!
Tudom, hogy régen jelentkeztem, de most érettségizek és egyéb dolgok miatt nem igazán érek rá!
Nem tudom, hogy mi lesz ezzel  a blogommal, mert nem nagyon van a második évadhoz ihlettem, de a prológust már megírtam!
Viszont, van két hírem is! Az egyik, hogy kezdtem egy blogot Csöppséggel,ami a NYANYA ÉS CSÖPPSÉG KUCKÓJA nevet kapta, ahol könyv és film kritikák lesznek! Már várom, hogy az első bejegyzés felkerüljön! :D
A másik, hogy születőben van egy teljesen új történet, ahol a kalózoké a főszerep! :D Ha érdekel írjatok chaten, vagy ide kommentet és felrakom az első fejezetet!
Megosztom veletek a tartalmát, hogy tudjatok dönteni! :D

Elizabeth egy gazdag családban nőtt fel. Gyerekként volt két nagyon jó barátja Dean és Brenth, akik egy szép napon elhagyták, egy ígérettel, miszerint fognak még találkozni. 
Tíz év telt el. Elizabethnek hozzá kell menni egy olyan férfihez, akit ki nem állhat. A hajó út során kalózok támadják meg. A kapitány igen nagy figyelmet fordít a lány felé.
 Vajon miért érdekli a lány? És milyen titkor rejteget  Daemon Wolf kalóz kapitány?

Hát röviden tömören ennyi! Írjátok meg, hogy mi a véleményetek!
Puszi: Nyanya
u.t: Új néven írok, a Nixypixyt lecseréltem Nyanyára (Csöppségen kedvelt beceneve :D )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése